Galeri Harapan

Sunday, August 20, 2006

Gambar perhimpunan aman Mahasiswa Islam UIA - 18 Ogos 2006 (Jumaat)


"Mahasiswa Islam Menentang IFC"

Wartawan daripada Rector's Publication tidak melepaskan peluang membuat liputan


Mahasiswa UIA yang turut serta berhimpun menyatakan kesediaan mempertahankan kedaulatan Islam


Mahasiswi melaungkan "No IFC" dan "Save Palestine & Lubnan"


"We must potect our right, we must spread the awareness to other fellow Muslims," saudara Hafiz (berbaju Melayu putih) berucap di hadapan mahasiswa.


Syeikh Ibrahim (wakil Kedutaan Afrika Selatan) turut menyampaikan ucapan

Ucapan saudara Nazree Yunos (Presiden PMIUM) yang menyeru mahasiswa bangkit mempertahankan kedaulatan Islam yang diserang dari segenap sudut.

1 Comments:

At 11:13 PM, Blogger Zamri Mohamad said...

Assalamualaikum,
Saudari Saif Qistina.. Tahniah atas program yang dianjurkan. Kami amat berminat mendapatkan artikel-artikel yang menyentuh tentang isu perang lubnan, apostacy, palestin sebagaimana yang diuar-uarkan dalam demonstrasi aman Jumaat lalu. Ia bagi satu penerbitan kampus yang seratus peratus diterbit dan dihasilkan oleh pelajar. kami mengharapkan wakil-wakil tersebut dapat menulis kepada kami sebagai wakil IRKHS, Law dan lain-lain

Kami juga ingin mendapatkan pengesahan adakah benar syeikh Ibrahim wakil kedutaan, mungkin Saif boleh mengesahkan nama penuh dan jawatan beliau kerana pihak editorial kami hanya menerima berita yang jelas dan tepat faktanya agar maklumat 100% tepat akan disampaikan kepada warga kampus.

Kami mengharapkan ia ditulis dalam bahasa inggeris dan disertakan nama, kuliyah dan gambar....ia boleh diemailkan ke campustv@malaysia.com secepat yang boleh bagi penerbitan sulungnya edaran ke 15 mahallah, jabatan dan ke IPTA lain.... terima kasih

P/s maklumat ini juga untuk pilot project CAMPUS TV pertama UIA (100% projek pelajar)

Zamri Mohamad
campustv@malaysia.com

 

Post a Comment

<< Home